دئودورانت ها، ضد عرق ها و آلوئه ورا

desodorantes-aloe-vera

 

یکی از خواص آرایشی که بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند این است که آلوئه ورا دئودورانت عالی طبیعی است، چرا که بر خلاف بسیاری از دئودورانت ها، بو را از بین می برد. بعضی از بازدیدکنندگان به ما یک ایمیل ارسال می کنند , به ما می گوید که از آلوئه ورا استفاده می کنند، برای مثال، برای برداشتن بوی آزار دهنده تنفس  سیگاریها  دچار آشفتگی شده و این نیز به سایر بوهای بدن نیز مربوط می شود به عنوان مثال بوهایی که از طریق عرق رخ می دهد.

چگونه آلوئه ورا در چهره و پوست عمل می کند؟

فرایند چرت زدن پوست به طور معمول به عنوان عرق شناخته می شود، زیرا پوست یکی از قسمتهایی است که بدن برای از بین بردن مواد مضر از آن استفاده می کند، بوی آن به دلیل وجود باکتری در پوست است. بیشتر آنها باکتری های بی ضرر هستند، اما بوی آن می تواند ناخوشایند باشد، به خصوص در قسمت های خاصی از بدن.

آنتراکینون ها مواد موجود در آلوئه ورا هستند و دارای خاصیت ضد باکتری، قارچ کش و سایر خواص هستند.

آلوئه ورا محصول طبیعی است، بر خلاف بسیاری از دئودورانت های تجاری که از هیدروکلراید آلومینیوم استفاده می کنند که یک ماده بسیار سمی است، آلوئه ورا طبیعی تر و بدون عوارض جانبی است.

اگر بدن زیاد عرق میکند چه باید کرد؟

 اغلب به دلیل عدم تعادل در رژیم غذایی، شیوه زندگی، اضطراب، اختلالات فیزیولوژیکی یا مصرف بیش از حد کافئین، سیگار کشیدن بیش از حد و غیره است.

اگر از دئودورانت های تجاری استفاده می کنید،با نگاهی دقیق به ترکیب آن خواهید دید استفاده از بعضی محصولات در بلندمدت ممکن است منبع دیگری از مشکلات سلامتی باشند، مانند ظاهر جوش در زیر بغل با متصل کردن حفره، و غیره …

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *