سلولیت و آلوئه ورا

 

Beautiful slim and supple female buttocks with orange. Isolated on white.

Beautiful slim and supple female buttocks with orange. Isolated on white.

سلولیت چیست؟

سلولیت انباشت چربی در مناطق خاصی از بدن ما است که توسط گره های چربی، آب و سموم تشکیل شده است. حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد از زنان بعد از بلوغ دارای سلولیت هستند و در مردان بسیار نادر است، زیرا بیشتر در ارتباط با هورمونهای زن است و از توزیع چربی زنانه است.

چهار مرحله رشد در سلولیت وجود دارد:

اکستازی عروق: مرحله اول پوست به لمس سرد می رسد و شما پوست معمولی نارنجی را می بینید، می توانید برخی از رگه های عنکبوت را در مناطق آسیب دیده ببینید و این برگشت پذیر است.
Exudative: علاوه بر پوسته نارنجی، dilatation عروقی نیز افزایش می یابد، واریکوس واریسی، علائم کششی، چاقی و همچنین در این مرحله نیز برگشت پذیر است.

ترویج فیبر: الیاف تحت درمان با دمر و هیپو دمیسم دژنراسیون کلاژن را متحمل می شوند و بلوک های آمورف که باعث ایجاد انقباض آدیپوسیت های پر از تری گلیسرید می شوند شکل میگیرند. متابولیسم سلولی تغییر می کند و “میکرونودول ها” شروع به شکیل گیری میکنند.

فیبروز اسرار: پوست بدون پوسته پوسته شدن (ندول های شدید و بدون درد) را می بینید، این غیر قابل برگشت است، اما می تواند با درمان های موضعی و لیپوساکپور بهبود یابد، این مرحله بسیار پیشرفته ای از بیماری است.

تاثیر آلوئه ورا:

آلوئه ورا می تواند مکمل درمان های دیگر باشد، اما به خودی خود  از بین بردن سلولیت را تضمین نمی کند، یعنی چربی ها، آب و سم های ذخیره شده را از بین نمی برد و شما باید آن را با سایر درمان ها از بین ببرید.

آلوئه ورا به عنوان یک تصفیه کننده خون کار می کند که وقتی مصرف می شود، می تواند برای پاک کردن سموم بسیار مفید باشد،

در نتیجه بهتر است از ژل آلوئه ورا همراه با سایر ترکیبات دارویی استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *