علائم کشش، بارداری و آلوئه ورا

کشش پوست

کشش پوست اغلب زمانی اتفاق می افتد که وزن ما را بدست آورده یا از دست میدهیم، این زمان است که ما در بدن ما علائم کشش داریم که درواقع شکستگی الیاف پلاستیک پوست است که در واقع آتروفی پوستی است. این می تواند ناشی از حاملگی باشد و حجم آن به دلیل رژیم غذایی یا افزایش وزن و غیره افزایش می یابد.

رنگ علامت های کشش می تواند متفاوت باشد، زیرا در ابتدا می تواند بنفش باشد، سپس یک رنگ قرمز رنگ و در نهایت سفید باشد. آنها به طور معمول تقریبا موازی به نظر می رسند و به علت کشش پوست با افزایش حجم، افتادن پوست و پاره شدن آن است. آنها معمولا دردناک نیستند، احساس خفگی سوزش در منطقه وجود دارد.

انواع علائم کششی یاstriae

می توان گفت که دو نوع نشانه های کشش وجود دارد:

اختلالات علائم کشش : در زنان باردار و در افراد چاق که وزن آنها را به شدت کاهش پیدا کرده، و در بیماری هایی مانند سندرم نفرسانی و آسکی، رایج است.

علائم کشش بنفش یا بنفش : آنها دارای یک رنگ قرمز تیره هستند و از طریق تولید بیش از حد کورتیزول (کراتینین)، نشانه شایع سندرم کوشینگ است. آنها همچنین می توانند با استفاده طولانی از کورتیکواستروئیدها ایجاد شوند.

تاثیر آلوئه ورا:

لوئه ورا با فعال کردن فیبروبلاست ها و کلاژن، با استفاده موضعی در دوران بارداری، پوست را حفظ می کند و برای افزایش حجم آماده می کند.

شما می توانید سه بار در روز برای حفظ انعطاف پذیری پوست استفاده کنید و آن را عمیقا برای نفوذ به تمام لایه های پوست خوب ماساژ دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *