آرتروز، استئوآرتریت و آلوئه ورا

Conceptual human pain anatomy

 

ما سوالاتی در مورد چگونگی استفاده از آلوئه ورا برای آرتروز و استئوآرتریت دریافت کرده ایم و ما معتقدیم که ضروری است که آنها را به دو دسته تقسیم کنیم، بسیاری از افراد معتقدند که اصطلاحات یکسان هستند، به طوری که آنها را گمراه کرده و اشتباه گرفته و در واقع آنها بیماری های کاملا متفاوت هستند، یکی از علل پیری و پوشیده شدن استخوان ها (آرتروز) است و همچنین خود آرتریت تا حدودی پیچیده تر است زیرا علل مختلفی دارد و به التهاب مفصلی مرتبط است.

 

آرتروز

یک بیماری روماتیسمی است که در سالمندان رایج است، زیرا این یک بیماری ناشی از فروپاشی غضروف و بافتی است که به عنوان بافر عمل می کند، محافظت از انتهای استخوان را ترویج می دهد و حرکت مفصل را تسریع می کند. این باعث می شود استخوان ها  بافت هایی را که به عنوان بالشتک ها استفاده می کنند را از دست بدهند و در نهایت از بین می روند و باعث ایجاد درد مفصل استخوان می شوند.

در طول زمان، مفصل شکل اصلی خودرا از دست داده و علاوه بر این، قطعه های استخوانی و غضروفی می توانند در داخل فضای مفصلی شکسته و شناور شوند و موجب درد و آسیب بیشتر شود.

استئوآرتریت می تواند بر روی هر گونه مفصل در بدن تاثیر بگذارد. با این حال، شایع ترین موارد استئوآرتریت در پشت است و معمولا بر گردن و قسمت پشتی کمر تاثیر می گذارد. استئوآرتریت ران و زانو و استئوآرتریت دست و پا از دیگر موارد هستند که معمولا در سن ۵۰ سالگی شروع می شود.

 شما نمیتوانید برای متوقف کردن بیماری کارهای زیادی انجام دهید.فقط میتوانید درد را کاهش دهید. Parecetamol به عنوان یک درمان استفاده می شود، اما بعضی از افراد نمی توانند به دلیل مشکلات معده که با مصرف مداوم این دارو همراه می باشد، نمی توانند از آن استفاده کنند.

استئوآرتریت

آرتریت، التهاب مفصلی است که با درد، محدودیت حرکت، تورم و حرارت محلی مشخص می شود.

علل متعدد آرتریت ناشی از شکستگی ها، عفونت های باکتری و ویروسی، وضعیت های خود ایمنی (واکنش های غیر طبیعی سیستم ایمنی و غیره …) معمولا روند شریان شکستگی استخوان، عفونت و یا روند عادی بحران روماتیسمی را در مورد آرتریت autoimmune است، که معمولا با کورتیکواستروئیدها درمان می شود.

 

طبقه بندی:

ابتدایی یا ایدوپاتی: زمانی که منشاء این بیماری ناشناخته است، ممکن است به علت پاسخ غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و حمله به مفصل به صورت یک درد خارج از بدن باشد.

ثانویه: هنگامی که علت بیماری چیز دیگری است، مانند استخوان شکسته، یا عفونت بیش از حد مفصل.

چگونه آلوئه ورا می تواند به ما کمک کند

آلوئه ورا در استفاده موضعی آن می تواند به عنوان یک ضد التهاب طبیعی در هر دو مورد، با اثر آنتراکینون ها، که از مواد آرایشی طبیعی هستند و همچنین یک مولکول ضد التهابی دارند،که به کاهش درد کمک می کند، اما پزشک شما باید درمان خود را نشان دهد.
به طور کلی شما می توانید اثرات استفاده از آلوئه ورا را بر ساعات کاربرد آن مشاهده کنید، اما بعضی افراد به زمان بیشتری نیاز دارند و در بعضی موارد دو ماه طول می کشد تا اثرات مثبت آن را متوجه شوند.
مصرف الوئه ورا نیز بسیار توصیه می شود، زیرا این مزیت را برای علائم آرتریتی به ارمغان می آورد. ظرفیت آنزیم آن، ترویج هضم کامل مواد مغذی است، و از تشکیل ترکیبات ضعیف خوراکی که مسئول واکنش مشترک آنتی ژن آنتی بادی در فرآیندهای روماتیسمی و آرتریت است، جلوگیری می کند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *