تاثیر قلیایی آب آلوئه ورا

aloe-vera-juice-1

 آب آلوئه ورا قلیایی است: بدن تلاش می کند تا pH خون بین ۷٫۳۵ و ۷٫۴۵ را حفظ کند. با این حال، به دلیل دلایل بسیاری از pH ممکن است گاهی اوقات کاهش یابد. وقتی که زیر ۷٫۳۵ می رود، ما مستعد بسیاری از بیماری ها هستیم.که این بیماریها به عنوان اسیدوز شناخته می شود.
تمام غذاها گوشتی از حیوانات دارای اثر اسیدی هستند. الکل و کربوهیدرات هم همین کار را می کنند. هنگامی که رژیم غذایی ما مقادیر زیادی مواد غذایی اسیدی کردن و کافی از سبزیجات و میوه ها ندارد که اثر متفاوتی دارند، pH آن را تغییر می دهد. یکی دیگر از دلایل پایین آوردن قلیائیت خون، میزان بالای CO2 در خون به علت مشکلات تنفسی است. شرایط خاص بیماری مانند دیابت همچنین می تواند باعث اسیدوز شود.
آب آلوئه ورا دارای اثر قلیایی بر بدن است. حذف سریع مواد غذایی اسیدی از بدن یکی از راه هایی است که باعث افزایش قلیایی شدن خون میشود. همچنین افزایش اکسیژن در خون ممکن است یک مکانیسم حمایت کننده دیگر باشد. هنگامی که تحت شرایط آب و هوایی احساس ناراحتی می کنید، ممکن است فقط این باشد که اسیدوز خفیف ایجاد کرده اید که در اینصورت نوشیدن آب آلوئه ورا برای بازیابی تعادل؛ شما بسیار مفید است و بلافاصله تفاوت را احساس خواهید کرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *