آلوئه ورا برای کاهش وزن

aloe-vera_625x350_61443087683

به گفته بریت براندون، نویسنده “The Everything Guide to Aloe Vera” برای سلامتی، “آلوئه ورا می تواند اثربخشی رژیم غذایی خود را افزایش دهد و توانایی از دست دادن وزن خود را به حداکثر برساند.

همچنین این گیاه با مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی که باعث کاهش وزن می شوند و همچنین اسیدهای آمینه، آنزیم ها و استرول ها، آلوئه ورا تضمین می کند که رژیم غذایی شما نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه باعث جذب و مصرف بدن، بهبود سلامت کلی و همچنین موفقیت در از دست دادن وزن. “

آلوئه ورا در طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی مانند مکمل های رژیم غذایی، آبمیوه ها و غیره استفاده می شود. این آنتی اکسیدان های غنی است که بدین معنی است که باعث برداشتن رادیکال های آزاد در بدن و افزایش ایمنی بدن می شود. این نیز منبع خوبی از پروتئین است، به همین دلیل است که به رشد ماهیچه ها کمک می کند و مقدار زیادی انرژی را به شما می دهد

مطالعات بی شماری وجود دارد که نشان می دهد که آلوئه ورا موثر است برای از دست دادن وزن، اما باید آن را به طور مرتب و در مدت زمان طولانی استفاده کرد.

چگونه می توان آب آلوئه ورا را نوشید: طعم طبیعی آلوئه ورا خیلی تلخ است که شما آن را مصرف نکنید. ژل را بردارید، آن را به قطعات کوچک تبدیل کنید. حالا کمی از این ژل هارا با بعضی از میوه ها یا سبزی های گیاهی مخلوط کنید که ترجیحا شیرین است. اگر آلوئه ورا برای شما بیش از حد تلخ می باشد، آن را با عسل و نوشیدن مخلوط کنید. شما همچنین می توانید لیمو را به این ترکیب اضافه کنید.





 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *