لاغری با ترخون

ترخون

داشتن شکمی تخت

داشتن شکم صاف آرزوی همه است. برای اینکه از شر شکم نفخ کرده خود خلاص شوید و شکمتان تخت شود از روغن گیاهی ترخون استفاده کنید. این روغن باعث می شود که اندامتان یکدست لاغر شود.

روش استفاده: به دو روش می توانید از این روغن گیاهی استفاده کنید. اول اینکه ۱۰ قطره روغن گیاهی ترخون را با ۱۰ قطره روغن فندق مخلوط کرده و بعد از هر وعده غذای اصلی روی شکمتان بمالید. پوست تان را به آرامی ماساژ دهید تا روغن به خورد آن برود. روش دوم اینکه یک تا دو قطره از این روغن را به طور مستقیم زیر زبانتان بچکانید یا اینکه با یک قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کرده و بعد از غذا بخورید. توصیه می شود این کار را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید.

توجه: از مصرف روغن گیاهی ترخون در سه ماه اول بارداری و در دوره شیردهی خودداری کنید. استفاده از این روغن گیاهی برای کودکان زیر ۴ سال نیز توصیه نمی شود.

پودر چربی سوزی

تخم کرفس ۳۰گرم
سیاه دانه ۲۰گرم
زیره سیاه. ۱۰گرم
پودرلیموعمانی۳۰گرم
تخم کتان ۳۰گرم
تخم شنبلیله ۲۰گرم
هله باد ۱۰گرم
همه راآسیاب کرده ویک قاشق مرباخوری باماست،دوغ،آاب ولرم هرکدوم راحت ترین درساعتهای۱۰صبح و۷عصربه مدت ۴۰روز استفاده میکنید و۱۰روز به معده تان استراحت میدهید و۴۰روز دوره دوم راشروع میکنید در ضمن درکنارش یه ورزش کوتاهی هم انجام دهید…تو دو دوره. ۲۰کیلو کاهش دارید.این برای افرادی هست که دوست دارن لاغربشن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *